Цикл семінарів щодо формування позитвиної поведінки дітей

Підтримка позитивної поведінки дітей в умовах інклюзії

РОЗПОЧИНАЄМО цикл семинарів щодо поведінки дітей. Розглянемо поведінку дитини як найважчий аспект, який зменшує ефективність навчання і 

Переориентация детского поведения

взаємодії дитини в умовах інклюзивного навчання, а також у її спілкуванні з іншими дітьми.

Перед семінарами ми провели дослідження: виявилося, що найбільше трубує батьків, вчителів, психологів така поведінка: гіперактивність, агресія, відмова виконувати навчальні або режимні вимоги. Ми всі - діти свого дитинства, коли бабуся казала "Що б не робити, аби дитина не плакала", або мамі хтось із психологів сказав "Дитина має право на власну думку, треба поважати її відмови, заспокоювати". Але коли дитина вже у школі, або й за пару років до школи, але не хоче вчитися і слухати вимоги - потрібно щось робити. 
І тут ЗАНАДТО демократичний підхід (скоріше назвемо його потуранням) не дає результату, оскільки якщо в дитини вже є потреба бути в інклюзії, то в неї багато передумов довільної поведінки розвинуті недостатньо. 
Отже, семінар призначено тим вчителям, психологам, які втомилися миритися з поганою, "ненавчальною" поведінкою дітей на уроках. Сподіваємося, що семінар буде цікавий і для батьків дітей з особливостями розвитку. 
Для кого не підходить семінар: 
- для тих, хто вважає, що дитина має право себе вести в умовах інклюзивного навчання так, як сама захоче.
- для тих, хто думає, що подолання поганої поведінки потребує міцного ремінця :-)
- для тих, кого НЕ приводять у розпач "проблеми поведінки"

Хто проводить семінар: кандидат психологічних наук, поведінковий аналітик, нейропсихолог, старший науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України КОМПАНЕЦЬ Наталія Миколаївна
Що буде у циклі семінарів:


1. Що можна назвати поганою поведінкою дитини (що таке поведінка, небажана або проблемна поведінка, поведінка У дитини)?
2. Як впливає на поведінку дитини її оточення (батьки, діти, педагоги)
3. Функції (або цілі) поведінки: які бувають, як розпізнати?
4. Як, знаючи функцію поведінки дитини, зменшити її згубний вплив на ситуацію навчання, спілкування, розвитку дитини ПОЗИТИВНИМИ методами (що таке заохочення, нагорода, санкція і покарання, як впливати на поведінку дитини, не ображаючи її).
5. Як здійснити профілактику небажаної поведінки в майбуньому?
6. Особлива поведінка особливих дітей (аутизм, гіперактивність, астенія, агресія, аутоагресія, самостимуляції)
7. ДУЖЕ особлива поведінка - больова. Порушення обробки сенсорної інформації. 
8. Повеіднковий план школи (що це таке, хто входить у шкільну команду, як складати поведінковий план, як його впроваджувати в життя).
9. Багато-багато практичної роботи щодо формування позитивної поведінки і складання поведінкового плану з прикладами "з життя".
На другому модулі 9 червня буде розглянуто
  • Нейропсихологія проблемної поведінки дітей з особливостями розвитку.
  • Поведінка дітей з нерізко вираженими органічними ураженнями мозку (диспраксія, дефіцит уваги і самоконтролю)
  • Особливості поведінки дітей з РАС
  • Особливості поведінки дітей з гіперактивністю
  • Сенсорно зумовлена поведінка: техніка безпеки в умовах інклюзивного навчання
  • Сексуальна поведінка дітей з особливостями розвитку і її вплив на успішність навчання
Для докладної інформації скачайте Інформаційний лист
Після закінчення навчання видається накопичувальний сертифікат, який враховується у курсі ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.
Реєстрація обов'язкова за посиланням: https://goo.gl/forms/qzcJH8SprQWDv5jF3
 
 

 

 

 


© 2015 "Солнечная Сова"
© 2015 Веб дизайн "АИСТ"